keskiviikko 2. tammikuuta 2008

Sillisalaatti

Tämä kirjoitus sisältää muutamia lyhyempiä, lähinnä tiedotusasioita.

  • Ensinnäkin, lisäsin tuonne sivuun linkin toiseen blogiini, josta näkee kuvia osasta vuonna 2007 tekemistäni käsitöistä. Kaikkea en ole onnistunut kuvaamaan, joten siksi osa puuttuu.
  • Tein vauvansettiin söpön vaaleanpunaisen pienen pipon. Sopivaa mallia paidalle en ole vielä kehitellyt, joten projekti jäi hetkeksi hautumaan.
  • Tänään olisi tarkoituksena aloittaa itselleni pitkävartiset villasukat, jos tuo talvi tuosta vaikka vielä kylmenisi.
  • Jo pitemmän aikaa olen haaveillut kirjoittavani jonkin tarinan, joka yltäisi romaanin mittasuhteisiin. Viimeisen viikon olen yrittänyt ideoida ja saada vähän jotain kirjoitettuakin, mutta aina kun pääsen vauhtiin, jokin ei tunnu hyvältä ja sitten se jää taas siihen. Olin jo melkein luovuttamassa ja siirtymässä lastenkirjaan, mutta sitten luin horoskooppini (en niihin kuitenkaan usko), jossa luki: "Näpyttele vaikka romaani!" Kai se sitten on pakko...
  • Ja vielä yksi asia: tämä on ensimmäinen kirjoitukseni tänä vuonna.

3 kommenttia:

  1. Mikä sun horoskooppi on??? Tahtoo tietää olenko sama... Voisi innostaa johonkin kirjalliseen täälläkin jos olisin. Vaikka en tuollaiseen hömppään tietty uskokaan... Hih. :)

    VastaaPoista
  2. Damn. No, eipähän tule paineita. Minä olen kauris.

    VastaaPoista