tiistai 30. syyskuuta 2008

Tyttö rakastaa siivouspäiviä ja sen kunniaksi päätti leipoa pullia

Eilen oli hyvä päivä koska:

1. Aamun olin täysin yksin kotona, joten minulla oli hyvää aikaa siivota koko kämppä kunnolla lattiasta kattoon pitkästä aikaa. Minä rakastan siivoamista ja onhan se jälkikin mukavaa, kun voi tallustella puhtailla lattioilla ja illalla käpertyä puhtaisiin lakanoihin. Siivotessa pääsee myös purkamaan stressiä ja siivouksen jälkeen on rento ja hyvä fiilis. Siivotessa voi myös kuunnella hyvää musiikkia ja laulaa mukana!

2. Iltapäivällä päätin leipoa korvapuusteja, koska olin niin hyvällä tuulella, että teki mieli yllättää tuo poiCCiskin iloisesti. Ohjeen nappasin täältä ja korvapuusteista tuli maukkaita, suosittelen ohjetta. Oikeastaan tein korvapuustit siivouspäivän kunniaksi.


3. Käydessäni kaupassa ostamassa puuttuvia ainesosia korvapuusteihin, löysin sattumalta kauan haaveilemani DVD:n, nimittäin Titanicin. VHS:ltä tuo löytyisi kotikotona mainoskatkoilla, mutta nyt minulla on ihan ikiomana tuo klassikkoelokuva eikä hintaakaan tuolle menestysviihdykkeelle kertynyt kuin vajaa seitsemän euroa. Elokuva joutui heti illalla käyttöön.


BONUS: Tuollainen pieni ja näpsäkkä tietokone tuli eilen luokseni kylään. On se vaan niin söpö. Ainoa ongelma on se, että pelkään hajottavani sen kun teen jotain sen kanssa. Tuossa on kännykkäni vähän havainnollistamassa tuon EeePc:n kokoa. Tuota EeePc:tä kutsutaan vauvaksi, että älkää hämääntykö, jos joskus kirjoittelen vauvasta. (Minä en siis ole vauvan omistaja.)

2 kommenttia:

  1. Jumalan kiitos poikaystävä oli ostanut mulle kanelipullan, muuten oisin ehkä kuollut tän postauksen takia. Ei ees äsken tehnyt sitä yhtään mieli, mutta nyt..:D hyökkäänpä tonne keittiöön.

    VastaaPoista
  2. Pnkd: En ole edes pahoillani, että aiheutin sinulle pullanhimon. Pääsitpä sinäkin nauttimaan herkuista. :)

    VastaaPoista