sunnuntai 27. heinäkuuta 2008

Timantti näyttää kyntensä

Eilen tein vihdoin tärkeän investoinnin ja ostin silitysraudan ja -laudan. Tähän asti olen käynyt muiden nurkissa silittämässä, mutta nyt voin vihdoin tehdä sen kotona. Tarkoituksena olisi ensi viikolla järjestellä koko vaatekaappi uusiksi ja samalla silittää jokainen vaatekappale. Samalla tulee suoritettua inventaario ja näkee, mitä tarvitsisi ostaa.


Eilen illalla vietin myös hemmotteluiltaa. Ensin tein hyvää ruokaa, jonka söin ja laitoin viinilassi kädessä. En tiedä, mutta jostain syystä pidän paljon siitä, että teen ruokaa samalla, kun juon viiniä. Sitten vuorossa oli pitkä suihku kaikkine hoitoineen ja sen jälkeen musiikkia ja kynsienlaittoa viinilasin kanssa tietysti. Tällä hetkellä kynteni näyttävät tältä:

(Kynnet ovat ihan omat.)

Oli harvinaisen ihanaa viettää aikaa omassa seurassaan, kun on viimeiset kolme viikkoa ollut lähes 24/7 tekemisissä jonkun kanssa ilman hetkeäkään omaa rauhaa.

Kun on läheisessä kontaktissa monien ihmisten kanssa, siinä on yksi haittapuoli, nimittäin saa helposti kaikki pöpöt toisilta. Tällä hetkellä minulla on tällainen mukava kesäflunssa ja juon useita kuppeja teetä päivässä, vaikka ulkona onkin tuollainen helle.

Helteestä olen hyötynyt ja nyt minua kaunistaa rusketus. Minä rusketun tosi huonosti, mutta nyt olen sentään saanut vähän väriä ja olen itsestäni niin ylpeä, ettei tällaista ylpeyttä ole nähty pitkiin aikoihin.

Ja tässä yhteydessä on vielä mainittava, että olen nyt palauttanut sen yliopistopaikan vastaanottopaperin, joten opiskelijaelämä, täältä tullaan!

3 kommenttia:

  1. Wow, mitkä kynnet!:O Olen hieman kade.<3

    VastaaPoista
  2. Höh, minullakin on kesäflunssa! Tiedän, että syyllinen on se pönttöpää, joka yski kaupassa suoraan naamaani viime viikolla...ihmiset on ajattelemattomia.

    VastaaPoista
  3. MouMou: Kiitoksia. Arvatkaa vain kuka itkee, jos nämä katkeavat.

    Seireeni: Koeta parantua!

    VastaaPoista