sunnuntai 29. kesäkuuta 2008

Kirjailijaunelma

Tänään minä aion kertoa projektista, jota olen vienyt nyt viikonloppuna hurjasti eteenpäin.

Olen aina pitänyt kirjoittamisesta. Etenkin yläasteella pidin äidinkielentunneilla eniten kirjoittamisesta. Lukiossa innostus vähän laimeni, kun valmista piti saada liian lyhyessä ajassa.

Ennen kuin osasin edes kirjoittaa, tein muutaman kirjan, jotka itse kuvitin ja äitini sitten kirjoitti minun saneluni perusteelta. Laittaisin näistä kirjoista kuvaa enemmän kuin mielelläni, mutta nuo ovat niin hankalassa paikassa, että niiden hakeminen olisi turhan työlästä, mutta ehkä laitan kuvaa myöhemmin, kun tarvitsee muutenkin mennä kyseiselle kaapille.

Olen siis aina haaveillut oman kirjan kirjoittamisesta. En nyt tarkoita mitään julkaistua myyntimenestystä, vaan kirja ihan omaksi ilokseni. Oikeastaan minä ja suuri suuni menin jo lupaamaan, että jos joudun pitämään välivuoden, olisin kirjoittanut kirjani silloin. Näin ei toivottavasti käy (enää en voi möhliä kuin siinä, että unohdan varmistaa paikkani) ja saan kirjoittaa kirjani rauhassa ajan kanssa.

Tällä hetkellä minulla on oikeastaan kesken kaksi "kirjaa". Toinen kertoo enemmän minusta, muttei kuitenkaan käsittele ollenkaan minua. Toinen on, no en keksi mitään sopivaa sanaa kuvailemaan tätä, mutta se on sellainen kokeilu. Näitä siis työstin koko eilisen päivän ja pitkälti yötäkin. Toisinaan sitä vain tekee mieli kirjoittaa.


-Osallistukaa Sadun taikaa -blogin arvontaan
-Myös Girls love shoes and fashion -blogissa on käynnissä synttäriarvonta
-Valillakin on käynnissä arvonta
-Onneasi voit kokeilla myös Tyylitellen -blogissa

1 kommentti:

  1. Oi, minulla oli joskus sama haave. Yhtäkkiä se ei sitten tuntunutkaan enää niin houkuttelevalta, vaan unohtui.:) Pidä sinä kiinni omastasi!

    VastaaPoista